Дуальды білім беру
- Қаралды: 565
Дуальды оқыту – бұл кәсіпорын мен университеттің өзара тығыз байланысы негізінде білікті мамандарды даярлау. Дуальды жүйе бірден екі мәселені шешеді – оқу процесінде теориялық және практикалық дайындықты біріктіреді. Бiлiм беру бағдарламасын бiрлесiп жүзеге асыру базалық кәсiпорынның кәсiпорын бейiнiне, оның жабдықтары мен технологияларына бағытталған және мамандандырылған мамандарды даярлауға мүдделiлiгiн көздейдi.
Сондықтан базалық кәсіпорын оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеуге белсене қатысады, өндірістік практикадағы практикалық сабақтарды қаржыландырады, оқу орнының материалдық-техникалық базасын жабдықтайды.
2022 оқу жылында «МӨжМХ» кафедрасы «ПетроҚазақстан Ойл Продактс» ЖШС-мен ОББ 6В07170-«Органикалық заттардың химиялық технологиясы» және 6В07172-«Мұнай және газды өңдеу технологиясы» мамандықтары бойынша дуальды оқыту бойынша келісім-шартқа отырды.
Қазіргі уақытта «ПҚОП» ЖШС-де ОББ – «Органикалық заттардың химиялық технологиясы» ХТ-19-6дк тобының студенттері білім алуда.
Студенттер оқу барысында қауіпсіздік және еңбекті қорғау талаптарына сәйкес жабдықталған оқу, жұмыс орындарымен қамтамасыз етіледі. Студенттер кәсіпорын тағайындаған тәлімгермен келісе отырып, қажетті құрал-саймандарды, жабдықтарды, құрылғыларды және басқа да өндірістік материалдарды пайдалана алады, кітапхана және оқу залдары, зертханалық база негізіндегі оқу, оқу және әдістемелік әдебиет қорына қол жеткізе алады және пайдалана алады. оқу мақсатындағы компьютерлік техника.
Оқытуды аяқтағаннан кейін білім алушыларға тиісті біліктілік деңгейі беріліп, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2006 жылғы 20 желтоқсандағы № 10 бұйрығымен бекітілген тиісті нысандағы белгіленген үлгідегі біліктілік туралы куәлік (сертификат) беріледі. 2015 жылғы 28 қаңтардағы No 39 «Мемлекеттік үлгідегі білім туралы құжаттардың түрлері мен нысандарын және оларды беру қағидаларын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10348 болып тіркелген) ).
powered by social2s